Förändringar jämfört med tidigare år
Svarargrupp som jämförs: År 2025 (8 st.) | År 2024 (100 st.) | År 2023 (61 st.) | År 2022 (53 st.) | År 2021 (147 st.) | År 2020 (110 st.) | År 2019 (425 st.) | År 2018 (475 st.) | År 2017 (673 st.) | År 2016 (1 st.)
Tips: genom att klicka på raden får du fram exaktare uppgifter om enskild skribent.
Inga betydande skillnader i svaren. |
Jag tycker att nätkapaciteten räcker till.*** |
Målsatt nivå: Skolorna och läroanstalterna ska ha beredskap att skapa en ny pedagogisk verksamhetskultur som digitaliseringen stöder.*** |
Skolan erbjuder användarna tekniskt IT-stöd.*** |
Jag har utnyttjat resultaten av Opekan i utvecklingen av mitt arbete.* |
Med utgångspunkt i utvärderingarna vidtas utvecklingsåtgärder, och vi informerar regelbundet om alla förändringar.* |
De digitala webb- och lärandemiljöerna vi använder oss av är up-to-date.* |
De pedagogiska möjligheter som den digitala tekniken ger har klart och tydligt internaliserats inom vår arbetsgemenskap. * |
Inom vår arbetsgemenskap har vi en klar vision som omfattar de intrikata målen som ska möjliggöra digitalt lärande. * |
Skolan har trådlöst nät.* |
*) Antalet stjärnor visar hur stor skillnaden är vid ifrågavarande faktor.
Rapporten på denna sida visar svaren mellan 1.1.2023 och 21.4.2025. Uppgifterna på denna sida ändras inte.