Årsrapport 2023

« Tillbaka

Förändringar jämfört med tidigare år

Svarargrupp som jämförs:   År 2022 (53 st.) |   År 2021 (147 st.) |   År 2020 (110 st.) |   År 2019 (425 st.) |   År 2018 (475 st.) |   År 2017 (673 st.) |   År 2016 (1 st.)

Tips: genom att klicka på raden får du fram exaktare uppgifter om enskild skribent.

Frågor vilkas svar är mera positiva som i jämförelsegrupp.
Inom vår arbetsgemenskap har vi en klar vision som omfattar de intrikata målen som ska möjliggöra digitalt lärande. *
Frågor vilkas svar är mera negativa som i jämförelsegrupp.
Eleverna får använda egna apparater för inlärning i skolan.**
Målsatt nivå: Hela skolsamfundet har engagerat sig i den förändring som digitaliseringen medför. **
I min skola erbjuder lärarna kollegialt IT-stöd. **
Lärarnas pedagogiska val utvecklas jämsides med skolans digitala utveckling och medför betydande förändringar i skolans verksamhetskultur. *
I våra mer omfattande och långsiktiga planer har vi skrivit in hur vi tänkt utveckla digitaliseringen. *
Kvaliteten på de digitala webb- och lärandemiljöerna vid vår skola utvärderas regelbundet. *
Den pedagogiska praxisen inom vår arbetsgemenskap stöder användningen av IKT i undervisnings- och lärandeprocesser.*
Lärarna utvecklar nya tillvägagångssätt som stöder digitaliseringen. *
Jag tycker att nätkapaciteten räcker till.*
Jag har utnyttjat resultaten av Opekan i utvecklingen av mitt arbete.*

*) Antalet stjärnor visar hur stor skillnaden är vid ifrågavarande faktor.