Förändringar jämfört med tidigare år
Svarargrupp som jämförs: År 2022 (53 st.) | År 2021 (147 st.) | År 2020 (110 st.) | År 2019 (425 st.) | År 2018 (475 st.) | År 2017 (673 st.) | År 2016 (1 st.)
Tips: genom att klicka på raden får du fram exaktare uppgifter om enskild skribent.
Inom vår arbetsgemenskap har vi en klar vision som omfattar de intrikata målen som ska möjliggöra digitalt lärande. * |
Eleverna får använda egna apparater för inlärning i skolan.** |
Målsatt nivå: Hela skolsamfundet har engagerat sig i den förändring som digitaliseringen medför. ** |
I min skola erbjuder lärarna kollegialt IT-stöd. ** |
Lärarnas pedagogiska val utvecklas jämsides med skolans digitala utveckling och medför betydande förändringar i skolans verksamhetskultur. * |
I våra mer omfattande och långsiktiga planer har vi skrivit in hur vi tänkt utveckla digitaliseringen. * |
Kvaliteten på de digitala webb- och lärandemiljöerna vid vår skola utvärderas regelbundet. * |
Den pedagogiska praxisen inom vår arbetsgemenskap stöder användningen av IKT i undervisnings- och lärandeprocesser.* |
Lärarna utvecklar nya tillvägagångssätt som stöder digitaliseringen. * |
Jag tycker att nätkapaciteten räcker till.* |
Jag har utnyttjat resultaten av Opekan i utvecklingen av mitt arbete.* |
*) Antalet stjärnor visar hur stor skillnaden är vid ifrågavarande faktor.