Årsrapport 1.1.2019-25.4.2024

« Tillbaka

Förändringar jämfört med tidigare år

Svarargrupp som jämförs:   År 2024 (82 st.) |   År 2023 (61 st.) |   År 2022 (53 st.) |   År 2021 (147 st.) |   År 2020 (110 st.) |   År 2019 (425 st.) |   År 2018 (475 st.) |   År 2017 (673 st.) |   År 2016 (1 st.)

Tips: genom att klicka på raden får du fram exaktare uppgifter om enskild skribent.

Frågor vilkas svar är mera positiva som i jämförelsegrupp.
Arbetsgivaren har gett skolans lärare en dator för personligt bruk. *
Se frågans fördelning: Arbetsgivaren har gett skolans lärare en dator för personligt bruk.
Medeltal för den egna svarargruppen 1.4
Medeltal för den svarargrupp som jämförs 1.3
Statistisk betydelse p < 0.1 (betydande skillnad)
Målsatt nivå: Hela skolsamfundet har engagerat sig i den förändring som digitaliseringen medför. *
Se frågans fördelning: Målsatt nivå: Hela skolsamfundet har engagerat sig i den förändring som digitaliseringen medför.
Medeltal för den egna svarargruppen 0.2
Medeltal för den svarargrupp som jämförs 0.1
Statistisk betydelse p < 0.1 (betydande skillnad)
De digitala webb- och lärandemiljöerna vi använder oss av är up-to-date.*
Se frågans fördelning: De digitala webb- och lärandemiljöerna vi använder oss av är up-to-date.
Medeltal för den egna svarargruppen 1.1
Medeltal för den svarargrupp som jämförs 1.0
Statistisk betydelse p < 0.1 (betydande skillnad)
Frågor vilkas svar är mera negativa som i jämförelsegrupp.
Under utvecklingssamtalen diskuteras respektive lärares IKT-kompetens.*
Se frågans fördelning: Under utvecklingssamtalen diskuteras respektive lärares IKT-kompetens.
Medeltal för den egna svarargruppen 1.2
Medeltal för den svarargrupp som jämförs 1.3
Statistisk betydelse p < 0.1 (betydande skillnad)

*) Antalet stjärnor visar hur stor skillnaden är vid ifrågavarande faktor.