Vastausten jakauma
| Vuosi 2022 | Vuosi 2021 | Vuosi 2020 | Vuosi 2019 | Vuosi 2018 | Vuosi 2017 | Vuosi 2016 |
1 | 3.8 | 0.7 | 0.9 | 2.4 | 2.5 | 3.4 | 0.0 |
---|
2 | 34.0 | 23.1 | 20.0 | 40.3 | 50.2 | 51.6 | 0.0 |
---|
3 | 47.2 | 51.0 | 61.8 | 47.6 | 35.9 | 35.7 | 0.0 |
---|
4 | 3.8 | 8.8 | 7.3 | 4.0 | 4.9 | 4.5 | 0.0 |
Vastausvaihtoehdot
- Olemme alussa: Strategiaa digitalisaation tavoitteiden saavuttamiseksi ei ole, tai se ei ole riittävän hyvin mietitty ja tarpeeksi selvä, jotta sen ymmärtäisi ja sitä pystyisi toteuttamaan.
- Asia on vireillä: Digitalisaation tavoitteet ovat olemassa, mutta ne hukkuvat muiden tavoitteiden joukkoon. Strategia tavoitteiden saavuttamiseksi kaipaa yhä selkiyttämistä, jotta sitä voi toteuttaa.
- Olemme kehittyneet: Strategia digitalisaation tavoitteiden saavuttamiseksi on hyvin määritelty ja melkein kaikki opettajat (ja muu henkilöstö) osaavat selkeästi kuvata sen.
- Olemme tavoitteessa: Koulussani on selkeä yhteinen päämäärä ja selkeästi hahmotettava määrä digitalisaation tavoitteita. Ne rakentavat digitalisaatio-osaamista, tukevat opettajia uuden pedagogiikan oppimisessa ja kehittävät koulun valmiuksia tukea oppilaiden oppimisprosessia. Strategia digitalisaation tavoitteiden saavuttamiseksi on hyvin määritelty ja kaikki opettajat osaavat kuvata sen selkeästi.