Vuosiraportti 31.12.2019-22.7.2021

« Takaisin

Osaamisen kehittäminen

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Osaamisen kehittäminen muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

Positiivisia vastauksia
31.12.2019-22.7.2021Vuosi 2024Vuosi 2023Vuosi 2022Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Opettajat kehittävät uusia digitalisaatiota tukevia käytänteitä.
90 %
67 %
73 %
79 %
82 %
88 %
83 %
83 %
83 %
 %
Hyvät käytänteet esitellään työyhteisölle säännöllisesti ja työyhteisöä rohkaistaan kokeiluun.
79 %
83 %
61 %
65 %
79 %
81 %
80 %
76 %
80 %
 %
Hyvät käytänteet leviävät useiden opettajien hyödyntämiksi työmalleiksi esimerkiksi koko luokka-asteen tai aineryhmän sisällä.
94 %
83 %
86 %
77 %
92 %
92 %
88 %
84 %
85 %
 %
Hyviä käytänteitä kehitetään suunnitelmallisesti ja ne vakiinnutetaan koko työyhteisön yhteiseksi toimintamalliksi.
68 %
67 %
56 %
48 %
65 %
69 %
62 %
58 %
62 %
 %
Hyvien käytänteiden hyödyntäminen koskee koko oppivaa yhteisöä ja kokeiluista osataan iloita niiden epäonnistuessakin.
78 %
50 %
71 %
65 %
76 %
80 %
73 %
71 %
77 %
 %
Koulussani on helppo lähteä kehittämään uusia toimintatapoja.
86 %
83 %
88 %
90 %
83 %
90 %
85 %
84 %
87 %
 %
Koulussani vertaisopettajat tarjoavat TVT-opastusta.
96 %
83 %
92 %
96 %
92 %
97 %
93 %
91 %
90 %
 %
Hallitsen tarvitsemani hallintotyön digitaaliset sovellukset ja ympäristöt.
96 %
100 %
92 %
90 %
93 %
98 %
96 %
94 %
93 %
 %
Käytän kouluni sisäisessä ja ulkoisessa viestinnässä monipuolisesti tietoteknologiaa.
89 %
100 %
92 %
88 %
89 %
88 %
90 %
88 %
90 %
 %
Hallitsen keskeiset opetuksen ja oppimisen tietoteknologiset ympäristöt ja digitaalisuutta hyödyntävät menetelmät.
80 %
67 %
81 %
79 %
83 %
77 %
79 %
75 %
73 %
 %
Osa-alueen Osaamisen kehittäminen jakauma
31.12.2019-22.7.2021Vuosi 2024Vuosi 2023Vuosi 2022Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Taso
0-1
000010000
Taso
1-2
103621335
Taso
2-3
598368635559626463
Taso
3-4
391729314240353332