Vuosiraportti 2020

« Takaisin

Strategia

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Strategia muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.
89 %
84 %
82 %
76 %
0 %
Työyhteisöllä on visio, joka sisältää seikkaperäiset tavoitteet digitaalisen oppimisen mahdollistamiseksi.
73 %
57 %
58 %
52 %
0 %
Työyhteisön pedagogiset käytänteet tukevat teknologian käyttöä opetus- ja oppimisprosessissa.
88 %
90 %
87 %
84 %
0 %
Digitalisaatioon liittyvät opettajakohtaiset tavoitteet on määritelty.
52 %
40 %
36 %
34 %
0 %
Opettajat kykenevät kuvaamaan pedagogisen ja teknisen TVT-osaamisensa ja kehittymistarpeensa.
82 %
89 %
89 %
89 %
0 %
Koulullani on yhteisesti sovitut tavoitteet TVT:n hyödyntämisestä opetuksessa.
85 %
82 %
73 %
73 %
0 %
Digitalisaatioon liittyvä kehittäminen on kirjattu laajempiin pitkän tähtäimen suunnitelmiin.
78 %
78 %
77 %
77 %
0 %
Osa-alueen Strategia jakauma
Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Taso
0-1
0001
Taso
1-2
5101313
Taso
2-3
62686768
Taso
3-4
33222018