Vuosiraportti 2019

« Takaisin

Strategia

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Strategia muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.
84 %
82 %
76 %
 %
Työyhteisöllä on visio, joka sisältää seikkaperäiset tavoitteet digitaalisen oppimisen mahdollistamiseksi.
57 %
58 %
52 %
 %
Työyhteisön pedagogiset käytänteet tukevat teknologian käyttöä opetus- ja oppimisprosessissa.
90 %
87 %
84 %
 %
Digitalisaatioon liittyvät opettajakohtaiset tavoitteet on määritelty.
40 %
36 %
34 %
 %
Opettajat kykenevät kuvaamaan pedagogisen ja teknisen TVT-osaamisensa ja kehittymistarpeensa.
89 %
89 %
89 %
 %
Koulullani on yhteisesti sovitut tavoitteet TVT:n hyödyntämisestä opetuksessa.
82 %
73 %
73 %
 %
Digitalisaatioon liittyvä kehittäminen on kirjattu laajempiin pitkän tähtäimen suunnitelmiin.
78 %
77 %
77 %
 %
Osa-alueen Strategia jakauma
Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Taso
0-1
001
Taso
1-2
101313
Taso
2-3
686768
Taso
3-4
222018