Vuosiraportti 1.1.2019-2.12.2022

« Takaisin

Strategia

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Strategia muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

Positiivisia vastauksia
1.1.2019-2.12.2022Vuosi 2024Vuosi 2023Vuosi 2022Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.
85 %
100 %
87 %
89 %
82 %
89 %
84 %
82 %
76 %
 %
Työyhteisöllä on visio, joka sisältää seikkaperäiset tavoitteet digitaalisen oppimisen mahdollistamiseksi.
57 %
67 %
67 %
43 %
63 %
73 %
57 %
58 %
52 %
 %
Työyhteisön pedagogiset käytänteet tukevat teknologian käyttöä opetus- ja oppimisprosessissa.
88 %
100 %
87 %
87 %
86 %
88 %
90 %
87 %
84 %
 %
Digitalisaatioon liittyvät opettajakohtaiset tavoitteet on määritelty.
40 %
67 %
25 %
30 %
48 %
52 %
40 %
36 %
34 %
 %
Opettajat kykenevät kuvaamaan pedagogisen ja teknisen TVT-osaamisensa ja kehittymistarpeensa.
87 %
100 %
95 %
91 %
90 %
82 %
89 %
89 %
89 %
 %
Koulullani on yhteisesti sovitut tavoitteet TVT:n hyödyntämisestä opetuksessa.
81 %
100 %
74 %
74 %
82 %
85 %
82 %
73 %
73 %
 %
Digitalisaatioon liittyvä kehittäminen on kirjattu laajempiin pitkän tähtäimen suunnitelmiin.
75 %
83 %
61 %
70 %
76 %
78 %
78 %
77 %
77 %
 %
Osa-alueen Strategia jakauma
1.1.2019-2.12.2022Vuosi 2024Vuosi 2023Vuosi 2022Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Taso
0-1
000000001
Taso
1-2
100101265101313
Taso
2-3
668379675962686768
Taso
3-4
241711213533222018