Vuosiraportti 1.1.2024-9.5.2024

« Takaisin

Muutokset aiempiin vuosiin

Verrattava vastaajajoukko:   Vuosi 2025 (8 kpl) |   Vuosi 2024 (100 kpl) |   Vuosi 2023 (61 kpl) |   Vuosi 2022 (53 kpl) |   Vuosi 2021 (147 kpl) |   Vuosi 2020 (110 kpl) |   Vuosi 2019 (425 kpl) |   Vuosi 2018 (475 kpl) |   Vuosi 2017 (673 kpl) |   Vuosi 2016 (1 kpl)

Vinkki: riviä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen tekijän tarkemmat tiedot.

Kysymykset, joiden vastaukset ovat positiivisempia kuin vertailujoukossa.
Rohkaisen työyhteisöä avoimesti luoviin ratkaisuihin koskien myös digitalisaatiota.*
Katso kysymyksen jakauma: Rohkaisen työyhteisöä avoimesti luoviin ratkaisuihin koskien myös digitalisaatiota.
Oman vastaajajoukon keskiarvo 1.5
Verrattavan vastaajajoukon keskiarvo 1.1
Tilastollinen merkitsevyys p < 0.1 (merkitsevä ero)
Kysymykset, joiden vastaukset ovat negatiivisempia kuin vertailujoukossa.
Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.*
Katso kysymyksen jakauma: Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.
Oman vastaajajoukon keskiarvo 0.8
Verrattavan vastaajajoukon keskiarvo 1.1
Tilastollinen merkitsevyys p < 0.1 (merkitsevä ero)
Verkon kapasiteetti on mielestäni riittävä.*
Katso kysymyksen jakauma: Verkon kapasiteetti on mielestäni riittävä.
Oman vastaajajoukon keskiarvo 1.1
Verrattavan vastaajajoukon keskiarvo 2.0
Tilastollinen merkitsevyys p < 0.1 (merkitsevä ero)
Työyhteisöllä on visio, joka sisältää seikkaperäiset tavoitteet digitaalisen oppimisen mahdollistamiseksi.*
Katso kysymyksen jakauma: Työyhteisöllä on visio, joka sisältää seikkaperäiset tavoitteet digitaalisen oppimisen mahdollistamiseksi.
Oman vastaajajoukon keskiarvo 0.4
Verrattavan vastaajajoukon keskiarvo 0.8
Tilastollinen merkitsevyys p < 0.1 (merkitsevä ero)
Tavoitetaso: Kouluilla ja oppilaitoksilla on hyvät valmiudet luoda uusi pedagoginen toimintakulttuuri, jota digitalisaatio tukee.

Valitse seuraavista koulusi tilanteeseen parhaiten sopiva kuvaus, vaikka se ei kaikilta osin pitäisi aivan paikkaansa:*

*) Tähtien määrä ilmaisee, kuinka merkitsevä ero on kyseisen tekijän kohdalla.