Vuosiraportti 1.1.2012-20.4.2025

« Takaisin

Muutokset aiempiin vuosiin

Verrattava vastaajajoukko:   Vuosi 2025 (8 kpl) |   Vuosi 2024 (100 kpl) |   Vuosi 2023 (61 kpl) |   Vuosi 2022 (53 kpl) |   Vuosi 2021 (147 kpl) |   Vuosi 2020 (110 kpl) |   Vuosi 2019 (425 kpl) |   Vuosi 2018 (475 kpl) |   Vuosi 2017 (673 kpl) |   Vuosi 2016 (1 kpl)

Vinkki: riviä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen tekijän tarkemmat tiedot.

Kysymykset, joiden vastaukset ovat positiivisempia kuin vertailujoukossa.
Kehityskeskusteluissa otetaan esille TVT-osaaminen.***
Hyvät käytänteet esitellään työyhteisölle säännöllisesti ja työyhteisöä rohkaistaan kokeiluun.*
Opettajat hakevat vaihtoehtoisia pedagogisia malleja opetuksen tueksi.*
Kysymykset, joiden vastaukset ovat negatiivisempia kuin vertailujoukossa.
Työnantaja on antanut opettajille henkilökohtaiseen käyttöön tietokoneet.***
Koululla on langaton verkkoyhteys.***
Koulussani vertaisopettajat tarjoavat TVT-opastusta.**
Digitaalisten verkko- ja oppimisympäristöjen laatuominaisuudet arvioidaan säännöllisesti.**
Koululla toimii tutoropettaja tai -opettajia tieto- ja viestintäteknologian pedagogisen käytön tukena muille opettajille.**
Tavoitetaso: Koko kouluyhteisö on sitoutunut digitalisaation mukanaan tuomaan muutokseen.

Valitse seuraavista koulusi tilanteeseen parhaiten sopiva kuvaus, vaikka se ei kaikilta osin pitäisi aivan paikkaansa:**
Digitaaliset verkko- ja oppimisympäristöt ovat ajanmukaiset.*
Koululla on tarjolla teknistä tukea tietoteknologian käyttöön*
Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.*
Hallitsen keskeiset opetuksen ja oppimisen tietoteknologiset ympäristöt ja digitaalisuutta hyödyntävät menetelmät.*
Olen hyödyntänyt Opekan tuloksia kouluni kehittämisessä.*
Oppilaat voivat käyttää koulussa omia laitteitaan oppimisessa.*
Verkon kapasiteetti on mielestäni riittävä.*

*) Tähtien määrä ilmaisee, kuinka merkitsevä ero on kyseisen tekijän kohdalla.