Vuosiraportti 2024

« Takaisin

Strategia

Alla näet, mistä kysymyksistä osa-alue Strategia muodostuu.

Vinkki: kysymystä klikkaamalla saat näkyviin yksittäisen kysymyksen jakauman ja vastausvaihtoehdot.

Positiivisia vastauksia
Vuosi 2024Vuosi 2023Vuosi 2022Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Digitaaliseen teknologiaan liittyvät pedagogiset mahdollisuudet on selvästi sisäistetty työyhteisössä.
79 %
87 %
89 %
82 %
89 %
84 %
82 %
76 %
 %
Työyhteisöllä on visio, joka sisältää seikkaperäiset tavoitteet digitaalisen oppimisen mahdollistamiseksi.
43 %
67 %
43 %
63 %
73 %
57 %
58 %
52 %
 %
Työyhteisön pedagogiset käytänteet tukevat teknologian käyttöä opetus- ja oppimisprosessissa.
93 %
87 %
87 %
86 %
88 %
90 %
87 %
84 %
 %
Digitalisaatioon liittyvät opettajakohtaiset tavoitteet on määritelty.
50 %
25 %
30 %
48 %
52 %
40 %
36 %
34 %
 %
Opettajat kykenevät kuvaamaan pedagogisen ja teknisen TVT-osaamisensa ja kehittymistarpeensa.
100 %
95 %
91 %
90 %
82 %
89 %
89 %
89 %
 %
Koulullani on yhteisesti sovitut tavoitteet TVT:n hyödyntämisestä opetuksessa.
64 %
74 %
74 %
82 %
85 %
82 %
73 %
73 %
 %
Digitalisaatioon liittyvä kehittäminen on kirjattu laajempiin pitkän tähtäimen suunnitelmiin.
71 %
61 %
70 %
76 %
78 %
78 %
77 %
77 %
 %
Osa-alueen Strategia jakauma
Vuosi 2024Vuosi 2023Vuosi 2022Vuosi 2021Vuosi 2020Vuosi 2019Vuosi 2018Vuosi 2017Vuosi 2016
Taso
0-1
00000001
Taso
1-2
0101265101313
Taso
2-3
8679675962686768
Taso
3-4
1411213533222018